Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik Heb mijne humax 5400 gepatch met het fileke HIC101pluscam2.3.Mijn menu is in nu in het Nederlands.Maar hoe kan ik nu zien of de interne irdito cam ook werkt zoals het moet.Ik heb reeds verschillende goldwaferkaartjes geprog met irditto files voor premiere enzo.Maar ik krijg het niet gereed om deze aan het werken te krijgen.<BR>Nu twijfel ik wel of ik de humax wel goed gepatcht heb.<BR>Kan er iemand helpen?<BR>Greetzzz MaRRad. confused.gif" border="0

Geplaatst:

er is nog een file HIC101pluscam2.3. in om loop en die is niet goed en deze staat bij de satnerds frown.gif" border="0 <BR>kijk eens bij duck daar staat 1 die wel goed is suc6 laugh.gif" border="0 <BR>een probeer anders de duitse die draait wel goed en voor mijn gevoel schakelt die ook nog iets sneller met het pw pakket wink.gif" border="0<p>[ 17-07-2001: Message edited by: rienk ]

Rienk

Geplaatst:

Gewoon mijn vertaling gebruiken!!<BR>Kan je vinden bij de eend!<P>allcam2-3NL.zip<P><BR>Succes!

Geplaatst:

Bedankt het werkt perfect nu!!!<BR>Greetzzz MaRRad smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.