Gast Geplaatst: 18 juli 2001 Geplaatst: 18 juli 2001 heb juist verschillende viac**s-op-ird**o files geprogged met mijn goldprog. Krijg telkens card accepted en het Tps pack zie ik volledig (behalve multivision). Maar alle andere providers die nochtans op de read-me file gelisted zijn krijg ik niet te zien. Is dit normaal of doe ik iets verkeerd ?<BR>Graag jullie input please.<BR>Greetz<BR> <P>
Gast Geplaatst: 19 juli 2001 Geplaatst: 19 juli 2001 Multivision werkt niet omdat de cam de verkeerde ident doorgeeft, heb ik begrepen op een duits board. Op datzelfde board staat ook een listing van de hexfiles die nodig zijn om bijvoorbeeld Viasat op Sirius te ontvangen. Ook van dat pakket werken bij mij niet alle zenders maar wel de cinema kanalen.
Gast Geplaatst: 23 juli 2001 Geplaatst: 23 juli 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by GIOBRIM:<BR><STRONG>heb juist verschillende viac**s-op-ird**o files geprogged met mijn goldprog. Krijg telkens card accepted en het Tps pack zie ik volledig (behalve multivision). Maar alle andere providers die nochtans op de read-me file gelisted zijn krijg ik niet te zien. Is dit normaal of doe ik iets verkeerd ?<BR>Graag jullie input please.<BR>Greetz<BR> <P> </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Hi,op mijne humax 5400 werkt multivision Tps<BR>perfekt met en Gw. Met de files van alfredo.<BR>Groetjes<P>
klinkie Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 Hallo,<P>Heb je geen problemen met canal Hor.<BR>als ik mijn gw in de allcam doe dan valt canal hor weg in gecodeerde status.<BR>trek ik de gw eruit heb ik weer beeld.<P>groeten dat zeg ik ..............linux
Aanbevolen berichten