Ga naar inhoud


inloggen sat4all ????


fenzo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Hallo<BR>Ik lees en leer zeer veel van deze bord als beginer moet je wel dan voorkom je dat er domme vragen gesteld worden die al tig maal beantword zijn.Ik wil eigelijk iedereen bedanken want zonder al deze mensen ook geen bord,ga zo door allemaal want van deze bord word je echt wijzer.<BR>Groetjes allemaal van nesajelka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect, ik vindt dit ook een betere oplossing en de snelheid is voor mij geen probleem het gaat tenslotte toch om de informatie en niet om de snelheid.<BR>Mensen zitten te vaak te zeuren over de snelheid, maar zodra je het sneller willen maken en er een prijskaartje aan gaat hangen dan is ereens weinig belangstelling voor. one for Sat4All, Sat4All for one.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was tot nu toe een trouw, zij het niet geregistreerde lezer van jullie board. Zoals anderen het hier al aanhaalden heb ik ook reeds behoorlijk wat opgestoken van jullie board. Het ligt nog steeds niet in mijn bedoeling om veel te posten, maar als ik een gerichte vraag heb of iemand kan helpen zal ik zeker niet nalaten om dat nu toch te doen.<BR>Keep up te good work<P>Marhil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een superboard ik denk dat je met inloggen een beter overzicht krijgt over wie of wat op je site doet dus ga zo door ik heb er in ieder geval al veel van geleerd<BR>greetz jimboo cool.gif" border="0

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat we nu ook een member nummer hebben smile.gif" border="0<BR>Op zich heb ik geen problemen met het inloggen , al lees ik hier verschillende reacties op.<BR>Ook ik heb het idee dat de snelheid iets bete is geworden , alhoewel ik daar helemaal naast kan zitten , met upc weet je maar nooit frown.gif" border="0 , die snelheid is hier zo verschillend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is jammer dat het nodig is om maatregelen te treffen, om dit board soepel te laten lopen. Elke dag dat in Nederland ben en vaak ook in het buitenland lees ik op dit board en leer steeds wat bij. Ik lees dus meer dan dat ik post. Bij de laatste wijziging is het board wel overzichterlijker geworden en het signaal dat aangeeft dat er nieuwe postings zijn sinds de last visit is zeer welkom. Ga zo door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit natuurlijk ook wel een gevaar aan het moeten inloggen. De mensen die vroeger alleen maar lazen en zich nooit registreerden, moeten zich nu allemaal registreren, ergo steeds meer leden, die ook weer onderhouden moeten worden door de admin (zijn ze aktief etc.). Met het gevolg meer werk voor de moderators.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik versta het niet zo goed.......!<BR>Bij de meeste mensen gaat het board sneller dan voorheen, bij mij is het veeeel trager dan vroeger (en buiten het registreren is er aan mijn systeem niks veranderd<P>groeten Flash u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...