Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Als nieuwschierig mens ben ik erg benieuwd hoe je met de irseto 6 editor meer als i irdato provider kunt programmeren en hoe worden de channelid met de key's gecombineerd<P>zelf denk ik dat je zoveel mogelijk ch id van verschillende providers onder de kollom<BR>channelid plaatst en dat de key nr in use van de verschillende providers niet het zelfde nummer mogen hebben<P>Mischien zit ik er helemaal naast<BR>maar kan iemand mij met dit raadsel verder helpen
FredjeV Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Juist ja, ik weet er ook nog niet alles van maar volgens mij heb je het bij het juiste end.<BR>Zowel voor de 00 als 10 prov. zoweel mogelijk keys en childIDs plaatsen, het schijnt dat niet alle keys gebuikt worden dus op deze manier kan je keys van meerdere prov kwijt op een bald.<P>Fred Rebox RE8500 V2.11.34
Gast Geplaatst: 7 augustus 2001 Geplaatst: 7 augustus 2001 Je zou zeggen hij is in slaap gevallen maar dat valt mee ik flink zitten expirimenteren en lezen volgens mij klopt het verhaal van de passwords wel ik ben er nog niet achter hoe ik de channel id moet plaatsen. als je een irdato hex file van beamers bekijkt met <BR>eeprom edit 2.8 dan laat die de key's en de diverse channel id's zien maar helaas alleen het lowbyte (twee cijfers ) als je dan een recent irseto10-5 hex file van alfredo bekijkt met de editor erseto6 dan vind je wel de key's terug en ook de lowbyte's van de channel id's alleen in de channel íd's kan ik nog geen logika ondekken ik zou nog niet weten hoe je hier nieuwe ch id's bij kunt plaatsen ik denk dat ik binnekort meer een beetje trail en error ga doen
Bocky Wocky Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 Kan er al iemand iets meer vertellen?<BR>Irdeto is eigenlijk nog nieuw voor mij.<BR>Maakt het nog wat uit waar ik in irseto06 de channel id's plaats? (01 02 03 etc.)<P>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
nesajelka Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 Ik heb ook al paar uur aan versleten maar kan<BR>geen knoop aan vast legen en vreemd niemand wil iets over vertelen ik zou maar gaan experimenteren met leeg maken en een voor een daar op zeten kijken wat er gebeurt,mocht ik een "logica" uithalen dan meld ik het op deze bord.
Aanbevolen berichten