Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar C+ updates, want de mijn e doen het niet meer, wie kan mij hieraan helpen ? Bij voorbaat dank

Geplaatst:

Zit Freek hier nu alweer ??? wink.gif" border="0wink.gif" border="0<p>[ 23-07-2001: Message edited by: MediaMaster ]

Geplaatst:

huh ? wordt abonnee ? <P>voor zover ik weet heeft canal+ NL voor haar medewerkers hier een standaard secundaire- of tertiaire arbeidsvoorwaarde voor hoor ! <P>helpdesk bellen dus, ja gewoon via interne lijn bellen anders wordt het te duur !<P>p.s. zeg tegen Gwendolyn da'k wat later ben.<BR> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0shocked.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Arme Carlos, weet waarschijnlijk bij god niet waar het nu over gaat wink.gif" border="0

Geplaatst:

Hoe vaak moet het nu nog gepost worden dan dat er geen keys gevraagd moeten worden ?<P>De downloadmaster verschaft toegang tot een hele berg files en via de links e.d. kom je toch echt wel waar je zijn moet.<P>Voor de echte Jules de Korte onder ons kun je ook nog een search engine proberen op "HEX", "BIN", "IRDETO", "SECA" etc etc.<P>Daar bovenop lopen de C+ keys volgens mij al een tijdje ongewijzigd door, in zowel irdeto als seca.<P>p.s. weet je welke organisatie er heel veel baat bij heeft dat er continue naar keys gevraagd wordt ? .... juist ! dat is namelijk de enige vermeende illegaliteit van dit board en speel het dus niet in de ...<P>c-ya !

Geplaatst:

Ik zal het Topic maar sluiten. Uit de reactie van de members blijkt wel weer dat de gestelde vraag van Carlos niet erg slim is. Carlos, lees eerst de boardregels even en dan snap je wat er bedoeld wordt.<P>Laat dit een wijze les zijn.<P>Groeten Satkeumes

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.