Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,<P>Ik heb een werkende file voor prem.<BR>nu wil ik stream werkend krijgen,dus ik zet de prov id erin de datum en de channel id.<BR>en wat blijkt het werkt niet,wat doe ik fout wie geeft mij een hint<BR>alvast bedankt voor de reacties <BR>(ik heb de goede keys wat met een seasons werkt hij wel)<P>groeten laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

dat zeg ik ..............linux

Geplaatst:

Welke type CI MOD/EMBEDED van IRDETO gebruik je en welke werkende file gebruik je.<BR>Oja en misschien is de fout wel de datum die je hebt ingevoerd,want eerlijk gezegt heb ik deze nog nooit veranderd alleen maar HS & HMK of de de PROV&PMK confused.gif" border="0

Geplaatst:

hallo<P>ik heb een humax 5400 gepatch <BR>maar ik denk dat daar het probleem inzit.<BR>kan iemand dit bevestigen <P>groeten laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

dat zeg ik ..............linux

Geplaatst:

Heb het zelfde probleem gehad .<BR>heb eerst pw gekeken en stream geen beeld .<BR>hummie met schakelaar uitgezet daarna weer aan even wachten stream beeld. terug naar pw ,ook beeld , terug naar stream ,beeld.<BR>hummie dus enkele keren uitschakelen.<BR>suc 6<BR> wink.gif" border="0

Geplaatst:

zet de laatste versie er maar in en het werkt beter<BR> gr django

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.