Gast Geplaatst: 9 juni 2003 Geplaatst: 9 juni 2003 graag zou ik weten hoe ik mijn sat-posities kan opslaan. zodat wanneer ik een nieuwe image op mijn box zet, mijn sat-posities niet steeds opnieuw moet zoeken. Heb vandaag even 3 uur nodig gehad voor amper 7 satposities. (de andere moet ik nog zoeken) Weet iemand welke file ik hiervoor moet backuppen ?
Gast Geplaatst: 10 juni 2003 Geplaatst: 10 juni 2003 Je moet de registry file in /var/tuxbox/config/enigma backuppen, weet alleen niet of je dan je zojuist uitgevoerde flash-erase ongedaan hebt gemaakt... Maar bij mij werkt het backuppen van deze file prima!
basix Geplaatst: 10 juni 2003 Geplaatst: 10 juni 2003 deze registry kan van release tot release verschillen, het is zeker dat het gaat werken met de oorspronkelijke image waaruit het kwam, maar deze backup in een nieuwere image zou voor problemen kunnen zorgen omdat de registry er wat anders kan uitzien. basix
Gast Geplaatst: 12 juni 2003 Geplaatst: 12 juni 2003 Dank voor de replies. Zal ik zeker even testen. Gelukkig heb nu pas ook ondekt dat de posities in mijn disecq-motor opgeslagen worden en niet in de settings zoals eerder altijd gedacht. Ik vroeger op de humax steeds maar de settings uitlezen en invoegen in de nieuwe settings. Fijne box die dreambox. even zeggen "drive to stored position" opnieuw opslaan op de zelfde positie en op 5 minuten ben ik klaar. groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen