Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zojuist eindelijk is een HD in me box gezet.

Nu is het volgende het probleem als ik de dreambox heb gereboot en ik ga wat opnemen is er niks aan de hand,hij

neemt alles netjes op, en ik kan vooruit en achteruit spoelen enz enz.Als ik nu een uurtje later wat wil opnemen dan hoor ik de HD aanslaan en dan slaat me beeld vast,

en komt dan ff weer terug en dan slaat ie helemaal vast.

't enige wat ik dan nog kan doen is de drie knoppen op de dreambox indrukken en rebooten.

Nou is mijn vraag komt dit door stroomgebrek bij het opstarten van de HD, of door de image? Ik gebruik de ronaldd van 03/06/2003.

Als het wel de stroom toevoer is kan ik dat dan verhelpen door een externe voeding aan me HD te hangen? zodat de dreambox de HD niet meer van stroom hoeft te voorzien.

Geplaatst:

Heb je een dreambox met een gemodificeerde voeding? Indien het nog de originele voeding van de eerste serie is, dan kan het inderdaad gebeuren dat de box even zo weinig stroom krijgt dat hij vast loopt. Maar wat heb je er voor HD ingezet dan?

Geplaatst:

Ik heb deze HD, Maxtor 40 GB 34098H4, en ik heb geen dreambox met een gemodificeerde voeding.Dus ik heb toch het idee als ik een externe voeding gebruik(eentje van een PC)dat mijn probleem is opgelost.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen