Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan me een beetje op weg helpen ...<P>Ik ben sinds kort in het bezit van een standaard Ird*to CI "ird*to access" (had voorheen alleen S*ca) ...<P>Nu krijg ik her en der te horen: foute keuze ... frown.gif" border="0 ... had een fr*ecam moeten zijn<P>grmbl ...<P>nu heb ik me laten vertellen dat zo'n apparaat is te herprogrameren naar zo'n fr*ecam ... confused.gif" border="0 <P>Ik beschik over eventuele benodigde hardware (PCMCIA apparatuur), maar kan nergens vinden hoe-wie-wat-waar ...<P>plz help ...

Geplaatst:

svp mail adres, stuur ik alles benodigd voor een freecam (als je de juiste versie ci hebt).

Geplaatst:

Je kunt trouwens gewoon FreeCAM, Seca, Irdeto enz. schrijven. Zijn geen vieze woorden...!<BR>Groet,<P>Fr*d

Geplaatst:

fidodildo@home.nl<P>tx ...<P>(s*rry ... macht der gewoonte ...)

Geplaatst:

ben me bewust van de risico's ... <BR>thanx anyway ...<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Dennis, ik heb ook een paar maal zo´n Irdeto CAM naar FreeCAM omgeprogrammeerd.<BR>De laatste keer voor een kennis en dat ging goed mis. Door een voor mij onverklaarbare reden herkende mijn ontvanger de CAM niet meer een mijn laptop ook niet.<BR>Hij was dus gewoon kapot.....! Daar baal ik nu nog van...!<BR>Ik kon hem nog wel laten reparen bij mijn handelaar.<BR>Koste wel even DM 150,- Maar ja, dat was altijd nog goedkoper dan een nieuwe.<BR>Ik wil je dus alleen maar waarschuwen.<BR>Zo´n FreeCAM is trouwens wel leuk. Geen GW kaart meer nodig en razend snelle schakeltijden. cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.