Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Hallo allemaal wie kan en wil mij helpen.<BR>Ik zoek al 3 dagen naar irdeto keys.<BR>Maar vind allen maar oude keys.<BR>Wie Stuurt mij een PM met een hint of URL's<P>Alvast bedankt JohnConny.
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Ik heb een vermoeden dat deze vraag niet op prijs gesteld wordt op dit board....<P>Sat4all wil van het onterechte predikaat "key-board" af.<P>Indien je andere boards bekijkt of simpelweg via serachengines op het net zoekt naar "IRDETO" "KEYS" "HEX" "BIN" zul je zonder ge- of misbruik van dit board er ook wel komen.<P>Vergeet overigens niet dat de DLmaster ook je vragen kan oplossen.<P>No-hard-feelings,<BR>C-ya.
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Ik weet dat er geen keys op het board mogen staan.<BR>Maar ik wil uit zoeken hoe Irdeto in elkaar zit.<BR>Met de komst van de humax 2.4 patch weet ik dat ik mijn kennis van irdeto moet bij spijkeren.<BR>Zo als <BR>1. wat zien de keys<BR>2. Is er ook autoupdate<BR>3. En wat lees ik over D-kaart + C-kaart of zoiets??????<BR>Je snapt nu ik wil wat gaan experimenteren.<P>En No-hard-feelings,<P>JohnConny.
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Ome Freek zal dit leuk vinden!!<P>Had je hem niet kunnen mailen?<P>Zucht!!
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Ome Freek!<BR>Ik weet niet wie Ome Freek is?<BR>Laat staan hem mailen.<P>Maar ik wil hier ZEKER geen problemen<P>Wat is nu het probleem.<BR>JohnConny.
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Als ik het niet dacht, phill ligt er alweer uit!<P>By the way die opm. met ome Freek was dus bedoeld voor Bigfoot. Jonnyconny was met posten mij net iets voor. (Zie tijd)
Aanbevolen berichten