Ga naar inhoud


[Strong] multivision


Gast

Aanbevolen berichten

weet iemand mij misschien te vertellen of multivision te ontvangen is ,bij mij namelijk op zwart

 

heb de 8000 met de full mc4000 er op en wil een complete settingslijst gaan maken maar moet wel weten of die werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb beeld op Multivision, met de MC4000full. Gisterenavond nog gekeken (film met John Travolta). Soms orginele taal, is om te schakelen naar Frans, met ondertiteling in Frans.

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze werken niet de hele dag. Volgens mij de Multivision (standaard reclame wel), en de MV 1 tot en met 6 (of zo) alleen als ze wat uit te zenden hebben. Gisteren een film tot kwart voor het uur, toen wat reclame, toen zwart, en op het hele uur was weer een film. Kan toeval zijn geweest.

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De settingslijsten vind ik best wel aardig. Wat ik mis, is dat de lijsten nooit gesorteerd zijn naar categorie. Wel effe de NL kanalen eerst en de leuke duitse (SAT, en Pro7 en VOX) (is voor mijn vrouw). Maar daarna gesorteerd in MOVIE, CARTOON, NEWS, MUSIC, XXX etc. Ongeveer zoals KingOfSat die aangeeft. Is namelijk makkelijk met zappen, afhankelijk van je humeur. De lijsten gesorteerd per transponder/land vind ik nooit zo makkelijk. Immers de XXX kanalen zijn taal onafhankelijk te bekijken, toch.

 

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites

was eerst van plan alles erin te zetten en daarna net zoiets als king of sat alles erbij te vermelden,maar zit met de tekst lengte .ik zal kijken wat ik er van kan maken,ben er in ieder geval ff mee bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...