Ga naar inhoud


Ben ik de enige die er last van heeft?


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds canaal+ aan het overstappen is naar een andere codering heb ik steeds last van signaalverlies.

En dan met name op sbs6,net5,yorin en nog een paar, de publieke kan ik over het algemeen goed ontvangen.

 

Het maakt niet uit welke kaart erin zit de orginele of de nieuwste van jack na een bepaalde periode heb ik of helemaal geen beeld meer of het word blokkerig.

 

De premiere kanalen zijn wel altijd goed te ontvangen en ook op de andere satellieten heb ik geen last (hotbird,serius)

 

Ik had de nieuwste betasoftware er in zitten de 716 geloof ik maar ik ben nu weer terug naar de 704 geen verschil.

 

 

Echostar 808 2ci embeded viacess,MM,6in1

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoals ik het hier op mijn eigen bekijk ontlopen de transponders elkaar niet zoveel kwa sterktes en kwaliteit , ( nederland 1, 2, 3 t.o.v sbs 6 , net 5 en yorin ) dus het lijkt me niet een uitricht probleem .

Staat de 808 wel redelijk vrij zodat de warmte goed weg kan komen ? Ik meende ergens gelezen te hebben (pin me er niet op vast) dat de seca 2 kaart wat meer stroom trekt dan de seca 1 , dit zou ook meer warmte ontwikkeling tot gevolg kunnen hebben .

Heb je het al eens met een andere CI geprobeerd bv Aston 1.05 ?

 

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...