Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Hallo mensen van het board. Zojuist opnieuw ingelogd als vanouds met BenBem maar heet nu ineens 0:0 . Ben zeer gehecht aan mijn oude vertrouwde naam. Kan ik die weer terugkrijgen? Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Tja Ben ook het onmogelijke is hier mogelijk.<BR>Ha ha
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Ben, met welke naam log jij in?<BR>We gaan het gelijk nakijken voor je.<BR>Alles komt goed, geen zorgen
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 ik heb even naar het profile gekeken van BenBem en vermoed dat dit probleem zich in de nabije toekomst iets vaker voor zal doen.<P>Daar komt een oplossing voor.<BR>Het zal zich voornamelijk voor kunnen doen bij de members die zich op het hele oude baord (nog met Privat messages bovenaan) hebben geregistreerd!<P>Admin (onder BenBem zijn naam)<p>[ 02-02-2001: Message edited by: BenBem ]
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Zo te lezen is het probleem opgelost. Fijn, en bedankt admin.
Aanbevolen berichten