Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Heb al een aantal keer met verschillende sleutels (in files of door zelf wat te editten) geprobeerd Stream en Hellas aan de door mij te ontvangen zenders toe te voegen, maar ik krijg het niet voor elkaar.<P>Zijn hier wel beelden van te krijgen, over welke zenders spreken we dan (MMov en R1 channels of zij het andere). Moet ik bepaalde handelingen uitvoeren als ik een GW in het Irdeto slot stop, aan/uit zetten of zo.<P>Kan iemand mij hier adviseren?<P>MvGr, Crazy
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Krijg je wel andere Irdeto kanalen aan de praat?
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 probeer is wat van beamer draaid bij mij als een trein(st***m,n**A,pw,h*LL*s,en veel meer).ik heb alleen uitgevonden dat als je je tuner aanzet op bijvoorbeeld season van PW(humi5400) dat dan het schakelen wat beter verloopt.<BR>(lees eerst even de readme files)<BR> veel plezier.<P>M EN M<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Je kunt Nova Hellas zin bij de volgende zenders : MEGA, ANT-1, NET, FILMET, FILMSAT, NOVA CINEMA, STAR, enz. Kijk ook eens naar de infoside van de <A HREF="http://www.eutelsat.com" TARGET=_blank>www.eutelsat.com</A>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 ik kan ze ook gewoon zien maar dan via <BR>de ds9 kaart, werkt perfect met patch 2.4<BR>trouwens soms moet ik wel even schakelen <BR>tussen de zenders voordat hij hem pakt.<BR>ds9(16f876) trouwens. gebruik de laatste <BR>tijd helemaal geen goldcard meer. Maar ik had voor die tijd ook stream en nova op ird.<BR>alleen heb het even gechecked voor je en bij<BR>mij werkt het op het moment ook niet meer.<P>zal van het weekend even kijken waar het aan<BR>ligt. als ik het weer voor elkaar heb laat ik het je even weten.<P>groetjes,
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Onjuist hfdhfd2 bij mijn werkt alles nog perfect met de beamer files.<BR>Alleen in het begin moet je even kl*t*n met je kaart en hopla daar is alles.<P>veel kijkplezier M EN M
Gast Geplaatst: 11 augustus 2001 Geplaatst: 11 augustus 2001 ik wil heir wel andwoord op geven<BR>m en em ik heb alle fils uit geprobeerd maar er is bij mij nog genen die werkt op de 9500ird dvb2000<BR>ik wil ook de gene bedanken die wat mij gemailt hebben .<BR>ik heb alle updats van 7/8/01 uit geprobeert<BR>als er iemand is die wat mij kan vertellen wat voor een verwerking programma hij gebruik voor het plakken van de key dan voel ik me aan bevolen.<BR>want ik weet het niet meer ik het niet meer thuis bregen helaas<BR>maar toch bedank
Aanbevolen berichten