Ga naar inhoud

Beeld bevriest - HELP! -

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
heb er 3 op elkaar gestapeld geen probleem
Hoe kan dat??

Gij woont niet in spanje en het is niet 28 graden in de kamer waar het spul staat, hier echter wel. Als ik 2 receivers opelkaar zet geeft dat een warmte van bijna 87 graden af wat dus je receivers echt wel gaat slopen. Ik heb ze daarom geheel vrij staan en dan nog worden ze bijna te warm omdat het binnen al(te) warm is. Gelukkig draait er continu een plafon fan die de warme lucht op zijn minst verplaatst waardoor de kans dat iets kapot gaat minimaal word. En 28 graden in de kamer is echt niet zo lekker hoor, je zit gewoon continu te zweten, maar buiten is nog warmer.
ehh airco ? beter niet doen dan word je echt ziek, zit je met airco in 22 graden stap je daaruit in 36 graden, wil je echt niet geloof me.
  • 1 maand later...

Geplaatst:

Heb zelf een @SAT 9200 welke gepatched is met Penta 1.09. Ik had ook steeds dat me beeld bevroor maar kon niet terug naar de sat boer want die was een maand op vakantie. Uit pure ellende heb ik Tetra 1.00 geladen en alles weer OK(Jippie).

Geplaatst:

DigiX in combinatie met penta 1.09 geeft ook veel vastlopers helaas.

Zeg eens nl2rma, doet met tetra 1,00 hetzelfde pakket het nog van tps? Dus ook TF 1, France 2 en 3 in beeld? Zo ja, dan wil ik dat er in hebben. Die lopen vrijwel altijd na een tijdje vast en dan kan ik net zo goed weer analoog gaan kijken.....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen