Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn collega heeft het probleem dat het beeld steeds weg valt (staat stil wordt dan zwart en komt weer terug)

gebeurt vaak.

Of hij nu zijn fun gebruikt of de nieuwe orginele maakt niet uit.

Firmware zibi, heeft ook al 1.24, 1.5 van space, 1.55 van Trex. maakt allemaal niks uit snap er niks van?????

Geplaatst:

Kijk even 1 topic lager : Welke firmware voor irdetobug.

Ikzelf heb denk ik de oplossing gevonden (natuurlijk niet zelf uitgevonden, maar via dit board van anderen vernomen) door de funseca 1.20 files van downloader 1.2 te gebruiken i.c.m. firmware 1.56i

Geplaatst:

Ja, dat heb ik ook gelezen, maar hij heeft het probleem ook als hij de orginele kaart erin heeft.?????????

Geplaatst:

Sorry, maar ik heb geen originele kaart, dus kan dit niet uittesten.

Misschien andere mensen met een originele seca2 kaart die hier iets over kunnen zeggen ?

Geplaatst:

OOk bij mij valt het beeld regelmatig weg.

Eerst een hoop digitale rubbish en dan zwart beeld, echter alleen bij RTL 4 en 5!

Met 1.42 en originele kaart.

Geplaatst:

Gebruik de files van **$*@*%*&^*#** SX fun 6 in 1 en je bent van het probleem af.

geen uitval meer. hier

Geplaatst:

lees topic van irdeto bug en je bent er denk ik lijkt mij zo

groetjes

NEO_X

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Geplaatst:

Ik heb de franse philips D????? doos met recentelijk andere firmware (engels) op de eproms.

Met een originele seca 2 kaart valt het beeld regelmatig weg en komt weer terug!

Jan

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen