Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat gebruikt PW om de Kick kanalen (Bundesliga-voetbal) te blokkeren. Ik kan alles vrij krijgen maar bij Kick altijd maar 1 kanaal (3). Ik worstel hier nu al twee weken mee en kan nu wel wat hulp gebruiken.

Geplaatst:

Waarschijnlijk geen actuele setting in je reciever.Dan zou 't weer moeten werken,<BR>de signalen zijn zekr niet geblokkeerd!!<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hoe bedoel je actuele setting? Ik heb de humfree patch in mijn humax en channelsettings van na 1 juli.<P>Voor de tweede hulpvaardige: Ik weet dat de kanalen hoofdzakelijk op zaterdagmiddag en zondag uitzenden maar dan werkt slechts 1 kanaal.

Geplaatst:

ik zit met het zelfde probleem zou het de codes kunnen zijn?<BR>wie help?

Geplaatst:

het gekke is met de nokia waar ik de allcam in heb zitten komt alles er uit ook de voetbal zenders.maar de nokia met de 2.3 cam komt alles BEHALVE DE VOETBAL ZENDERS.<BR> GR DJANGO mad.gif" border="0

Geplaatst:

Toch maar weer eens een keer nieuwe settings opzoeken en in je humax laden. De settings zijn de laatste maand wel een keer of 3 gewijzigd.<BR>Heb net nog zitten kijken naar de zenders.<BR>kick 1 kick2 sd 1t/m 5 allemaal beeld!!!!

[Put brain in motion before moving mouth.]

Geplaatst:

@j. ehlen:<BR>klopt, ze zijn de laatste tijd vrij vaak aan het veranderen bij pw betreffende de settings van de verschillende kanalen.<BR>Bij mij werken de sportkanalen wel goed, maar enkele cinedom ppv kanalen zijn weer op zwart!<BR>Misschien moeten we in de toekomst wel minstens een keer per week de settings updaten....<P>greetz,<BR>jonas<p>[ 12-08-2001: Message edited by: jonas ]

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

Hoi Jonas, <BR>Meestal kijk ik op het duitse "Sleutel-Board";als PW nl bij de Schotelmannen in Duitsland niet werkt beginnen ze direkt te piepen en te schelden op Leo Kirch.<BR>Meestal staan dan een paar uur later de nieuwe settings weer klaar om te downloaden.<BR>Pet123 is ook vrij snel.<BR>Als iemand nog problemen heeft om de nieuwe settings te vinden, even hier piepen en je krijgt ze toegestuurd.<BR>Daaaaaaaaaaaaaaaaaag !!!!!!!!!<BR>John

[Put brain in motion before moving mouth.]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.