Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

werkt prima !!!! smile.gif" border="0<P>[ 10-08-2001: Message edited by: bassie ]<P>[ 10-08-2001: Message edited by: bassie ]<p>[ 10-08-2001: Message edited by: bassie ]

Geplaatst:

Enerzijds heb je gelijk bigfoot, maar anderzijds moet je niet vergeten dat er ook beginnende hobbysten zijn de het verschil wel een willen zien tussen een uitval en een werkend pakket, dit lukt bv mij op irde** dus nog lang niet. Op de hummie loopt het allemaal prima door, maar een simpele MM9500 heb ik nog niet draaiende gekregen.<P>Ik vindt dus eigenlijk dat er toch wat ruimte over moet blijven voor discusiie en overleg. Hoewel de moderatoren erg goed werk verrichten, vindt ik soms toch dat er wat meer ruimte gegeven moet worden als dat kan.<P>Dit is overigens helemaal geen kritiek, dus hou mij ten goede als het om dit board gaat,<P><BR>stay satted

Geplaatst:

hey guys ,ik hebb van alles geprobeerd.<BR>5 soorten files.<BR>hoe krijg ik prem-w terug??<BR>ik heb een nokia 9200.<BR>ik heb nog nooit probs gehad.<BR>grt remco confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ird*to keys op het board v.d Duitse X s*t t**m werkt voor de nokia 9500 getest

Geplaatst:

of pak even wat nieuwe hex files met de datum van vandaag. ze zijn er want ik heb ze ook gevonden. en het werkt op de nokia 9500<P><BR>groeten maikie wink.gif" border="0

Geplaatst:

yep klopt!!<BR>vanmorgen stond ze er nog niet.<BR>maar ik heb ze ,en ze zijn toppie.<BR>thanks guys. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Kan iemand mij helpen met het pw verhaal?<BR>Werkt niet meer op de humax 5400.<BR>Heb me rot gezocht,maar de stokjes tussen mijn ogen zijn nu bijna afgebroken(03.35).<P>Wie stuurt me een private mail met meer informatie?<P>Thanks

Geplaatst:

hoi marrad<BR>bedank nog voor mail.sory ik heb deze keys gedaan maar helaas hij doet het niet.<BR>maar je hat het ook over een duitse x.s<BR>heb je daar ook het inter adres van. dan kan ik is zelf keiken wat daar voor de 9500 nok<BR>maar toch bedank

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.