Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi ik heb een probleem bij ons is pw weg op onze mc 1.2 kaart nu zijn we van plan een nieuwe kaart en programmer te kopen maar welke kaart en welke programmer geef a.u.b.advies.ik heb gehoord de goldwaver kaart en een mastera programmer maar is dat zo en waar kan ik de spullen het beste kopen please help?<BR>p.s.heeft nog iemand een pw crd voor onze kaart mail hem dan ?

Geplaatst:

Wanhoop niet want de redding is nabij.......<P>Ik heb nog liggen een prima VP20 progger met eventueel een goldwafer of 1.2, jij mag het zeggen.<P>o-ja ook een crd-tje heb ik nog wel ergens slingeren.<P>mail me maar.<P>ciao

Geplaatst:

zo'n mastera is wel leuk maar er zijn ook veel goedkopere die het net zo goed doen (ze kunnen dan wel niet alle kaarten proggen),250<BR>.- gulden voor een progger is pure afzetterij laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Nou het goed koopste en waar je het meeste van leert is het zelf bouwen van de spullen zoals progers loggers kaarten enzv dus laat dat kopen achter wegen en ga zelf aan de slag er is genoeg te vinden op het WEB.<BR>je kan ook eens een bezoekje aan mijn site brengen daar staan de progers en loggers en kaarten allemaal beschreven en de schema's enzv.<BR>G.R Pecari smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.