Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<BR>Ik heb een pace500G6<BR>Ik heb een masterA programmer<BR>ik heb de kit16 van d**k<BR>ik heb picprog en mastercard<BR>ik heb 1 goldcard<BR>nu staat in de beschrijving dat ik twee *.crd files moet programeren met cardmaster op 3,5MHZ maar als ik hem daarop zet slaat cardmaster vast.<P>wie kan mij helpen?? frown.gif" border="0

Geplaatst:

Ik vermoed dat hij in de reset blijft hangen. Probeer maar eens in plaats van de crd file te laden op de card reset knop te drukken (of een filetje met alleen een r0) commando. Als hij daarop hangt heb ik gelijk. Ik weet (nog) niet wat het is. Ik heb het met verschillende (desktop) computers meegemaakt terwijl andere het goed deden. Mogelijk is het een foutje in de pic, maar daarop kan alleen lorisdam antwoord geven en ik heb hem al een tijdje niet meer gesignaleerd (vakantie?)

Geplaatst:

Het is al gelukt werkt ook vergat de mastera op de goeie mhz te zetten werkt nu<BR>stom stom stom

Geplaatst:

Chismaneric <BR>Ik leef en ben er nog en met vakantie moet ik nog.<BR>druk druk met fun3in1 (-:<P>6Mhz dan slaat ie zovast als een huis, altijd je gw op 3.5Mhz proggen met cardmaster alleen de orgi irdeto kaart op 6Mhz<P>kit16 is wel een taaie he <P>groetjes lorisdam laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.