Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@MZ:

Ik heb die 1.60 laatst 's getest en kon behalve heel groot PIONEER in het menu eigenlijk geen minnetjes vinden?

Geplaatst:

Ik heb versie 1.60 NIET bewust vergeten, maar als ik er nu over nadenk, kan ik alleen maar zeggen dat dit eigenlijk een overbodige versie is geworden. Het is een 1 op 1 kopie van de MHW die gebruikt is in 6.27i gemaakt door Euromuis. Direct daarna is op basis hiervan door Euromuis zelf een gelijkwaardige versie gemaakt, 1.56i beta2, en nu hebben we dus al beta3. Ik heb ook geen 1.31 en geen 1.4 erin gezet, omdat die versies dus allemaal achterhaald zijn en geen specifieke eigenschappen hebben.

Als jullie echt willen dat deze versie erbij komt te staan, kan ik het wel even aanpassen. Alleen denk ik niet dat het veel uitmaakt voor hetgeen we willen ontdekken.

M_Z

Geplaatst:

O.K.

Die volgorde/geschiedenis was me onbekend.

Ik vroeg het slechts hierom, omdat ik vandaag toch al weer een melding las dat iemand met 1.56Beta3 en de fun 1.20 weer met een gewist kaartje geconfronteerd was; dat begint bij de philips nu knap irritant te worden.

Ik zou wel 's willen weten of dat slecht bij uit/aan zetten gebeurt of ook bij altijd aan laten staan.

Zal toch niet zo zijn dat alleen de Zibi immuun is?????

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen