Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben bezig geweest om een 88 Triax op een Jeager 99 te plaatsen. Lijkt zo op het oog geen moeilijk klusje, Toch?

Helaas joh, blijkt de rugkant van de Schotel tegen de motor aan te lopen bij montage aan de tube. Alleen het omhoog schuiven van de schotel lijkt een oplossing, maar dan ben je natuurlijk je elevatie kwijt. Verder is de rotor wel goed inelkaar gezet.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor? Ik kan mij namelijk vaag herinneren dat er wel eens eerder een zelfde probleem is geweest, en hier besproken, maar kan dat niet zo een twee drie terug vinden.

Alvast bedankt!

Janhendrik....

Uitgeschoteld door de verhuizing......

Geplaatst:

Ik ga er zonder meer van uit dat de Jaeger aan die kant goed gemonteerd is zoals je stelt, maar hier heb ik de combinatie Triax 110 en de Jaeger 99 en alles-diameter, achterkant enz enz-is natuurlijk navenant groter. Toch zit er hier nog zo'n 5 cm tussen de Jaeger en de bevestigingsbeugel van de Triax. Ik kan je dus niet helpen, maar kijk nog eens goed naar het geheel en desnoods kan ik je via pm of later wellicht telefoonnummers uitwisselen verder helpen. Groetjes van John uit Den Bosch.

PS: Goede keuze die Jaeger!!

Groetjes van John uit Den BOsch

Geplaatst:

Hoi sheeplover

Alvast bedankt voor je reaktie! Ik snap er niets van, als het bij jouw goed gaat, dan moet ik haast wel wat fout doen he...

Ik ga hier op de grond maar eens droog oefenen om te zien wat er nu precies niet goed gaat. Op het dak waaide het gisteren mij net iets te veel.

Overigens is het niet de eerste keer dat ik dit doe en dat ging wel goed. Oke het was dan wel een Jeager 107 met pijpie naar beneden, maar toch...

Mocht het echt niet meer gaan, en ik ben de wanhoop naabij, doe ik graag nog een beroep op je.....

Janhendrik....

Uitgeschoteld door de verhuizing......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen