Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al tijden geleden mijn ird.cam gepatcht naar 4.7SE. Hij ligt er nu werkeloos bij sinds de ds9 files. Mijn hummie werkt probleemloos met deze files. <BR>Nu heb ik op het net gelezen dat ik deze cam moet patchen naar een freecam2 om hierin de ds9 files te laten werken. Klopt dit en kan ik dan mijn schoonmoeder blij maken??<BR>gaarne reaktie.<BR> rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Freecam 2 versie 17 schijnt niet de opkossing te zijn maar wat dan wel??<BR>Wie helpt mij of ben ik de enige die met dat probleempje zit. confused.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo Starlight,gemoet de ds9-V502fix files inladen (auto swicht voor irdeto,seca en viaccess).<BR>Irdeto cam instelling op viaccess<BR>seca zetten ,en emulator op of ecm op on.<P>Groetjes<P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0<p>[ 18-08-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Geplaatst:

Sat bandit jr. begrijp ik jou goed dat ik mijn cam in het geheel niet moet patchen en 4.7se moet laten maar files 502 fix proggen?? Waar vind ik deze files.<BR>In full project ds9 502 zitten ze niet.<BR>Eventueel mag je indien je ze hebt ook mailen mijn adres staat op een prive message.<BR>Bijvoorbaat dank.

Geplaatst:

Ik ben net een site geweest waar veel ds9 files staan en heb daar inderdaad een fix file gevonden. Ik ga het meteen uitproberen.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.