Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuw ontvang systeem, en zit nu op het punt irdeto ontvangst met wat voor een Cam. Heb eerst eens een beetje op dit forum gesurft, ben wel wat topic tegen gekomen, zoals die van Doppie ,Bigfoot1972 en scooby doei maar het is me toch nog niet helemaal duidelijk. welke Commen interface ik nu het beste kan aanschaffen voor maximale Irdeto ontvangst.<BR>Bijvoorbaad dank voor de reacties.<P>greetings Admirals

Geplaatst:

Je kunt Irdeto coderen of niet, niet maximaal ofzo. Het voordeel van Alphacrypt is dat je naast Irdeto er ook varianten van Irdeto, zoals Alphacrypt en (als het goed is ook Betacrypt voor PW wink.gif" border="0 )<P>Enige punt is dat die Alphacrypts nog niet zo makkelijk te verkrijgen waren.

Geplaatst:

Hallo,<P>Wat is nu eigenlijk het wezenlijk verschil tussen Irdeto Euro en Alphacrypt of heeft het helemaal niet met elkaar te maken als ik het systeem Irdeto wil ontvangen??<P>Greetings Admirals

Geplaatst:

Oke bedankt robbie, <P>dat is alvast een duidelijk antwoord kan je hier dan ook irdeto2 mee ontvangen?<P>greetings Admirals

Geplaatst:

En alphacrypt is een euro irdeto cam en daar kan ik zee-tv mee ontvangen <BR>Waarschijnlijk kan je met deze cam irdeto2 ontvangen (irdeto rev 4)<BR>maar kan dit niet testen omdat ik geen irdeto 2 kaart heb<P>Robbie

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.