Ga naar inhoud


Ucas crypt 2.0


Gast Ringo

Aanbevolen berichten

Op dit moment ben ik bezig Ucas Crypt 2.0 (verbeterde versie van penta 1.05) te testen.

Zijn er al anderen die deze ook aan het testen zijn?

 

Deze zou verbeteringen ten aanzien van Ucas Crypt 1.0 moeten hebben.

 

Op dit moment geen freezes meer

En zapt stuk sneller.

 

Als er meer nieuws is laat ik het gelijk weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben redelijk benieuwd naar je resultaten. Mij @sat bevriest enkele seconden op kanalen als Premiere en Multivision. Ik heb momenteel Penta 1.09 maar denk erover om de software te vervangen.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan op dit moment vertellen dat ik tot nu toe geen freezes ect meer heb gehad dus vergeleken met penta 1.09 is dit een stuk beter. (Let op het is nog steeds een test fase!)

 

De no Acces is helaas niet uit te zetten omdat het een voor de ucas verbeterde penta 1.05 is

 

Wat ik ook las bij m*g*ctr*n*e is dat er voor de ucas ontvangers binnenkort een eigen ucas crypt komt die niet de penta lool a like heeft en ipv een mbf file een bin file zal zijn plus een eigen loader.

 

Greetzzz

 

Ringo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Voor dat iedereen de u-cascrypt 2.0 in hun xtreme of wat dan ook zet eerst even dit.

Deze versie is gewoon de versie pentacrypt 1.05 ze hebben allen de naam pentacrypt veranderd in u-cascrypt en verder voegt deze versie helemaal niks toe.

En wat die crypt betreft voor de ucas die *bin file met een loader, ik heb er hier 1 maar of deze goed werkt weet ik niet zet hem ook niet in mijn xtreme.

 

Greetz

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Happy2000,

 

Je zit er waarschijnlijk toch even naast met 2 dingen.

 

Waar je dit vandaan heb weet ik niet maar het volgende.

 

Het klopt idd dat het een verbeterde versie is van penta 1.05 maar degelijk zijn er wel wat dingen aangepast waardoor je geen freezes meer heb op de nederlandse en PW kanalen!

 

"waaruit baseer jij dat het alleen een naam verrandering is ?"

 

Die Ucas bin file kan jij nog niet hebben want die zoals het gezegt wordt op m*g*ct*a*ce is nog in de maak en nog lang niet klaar!

Die bin file die jij heb komt bij de yahoo group vandaan en is Fake! en totaal anders die werkt ook met een jtag en wat er aankomt gewoon met een loader.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ringo,

 

Die ucas die ik heb werkt gewoon met een magic programmer er zit een loader bij waarmee je de bin file in de ucas kan zetten, je kunt zelfs het blok aan geven wat je wilt programmeren, maar zo als ik al zij is test de boel niet omdat er zoveel rommel op het net staat en deze file dus ook niet vertouw.

 

En wat die ucas2 betreft als die ook van het net afkomt zal het wel de zelfde zijn als ik heb, maar om alle twijfels uit de wereld te halen mag je die file wel even mailen dan ga ik die file ook even bekijken.

rjz@home.nl

 

Greetz

 

 

 

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...