elektrik Geplaatst: 12 juni 2003 Geplaatst: 12 juni 2003 Kan iemand mij uitleggen hoe je de foto's van een samsung sgh v200 op je pc kan krijgen? ALVAST BEDANKT -hij die veel vraagt, weet veel-
Jossie Geplaatst: 13 juni 2003 Geplaatst: 13 juni 2003 heeft die telefoon infra rood verbinding..?? AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
Gast Geplaatst: 13 juni 2003 Geplaatst: 13 juni 2003 @ Elektrik Als je infrarood of de datakabel bij de V200 hebt gekregen en de EasyGPRS cd-rom, moet je die programma even installeren. Dan moet je de modem van Samsung v200 in hardware roevoegen en de data kabel in com 1 doen en de andere kant in de samsung v200 en dan easygprs installeren en opstarten en daarin zit optie om foto's van v200 naar pc te uploaden.
elektrik Geplaatst: 13 juni 2003 Auteur Geplaatst: 13 juni 2003 Citaat: Als je infrarood of de datakabel bij de V200 hebt gekregen en de EasyGPRS cd-rom, moet je die programma even installeren. Dan moet je de modem van Samsung v200 in hardware roevoegen en de data kabel in com 1 doen en de andere kant in de samsung v200 en dan easygprs installeren en opstarten en daarin zit optie om foto's van v200 naar pc te uploaden. ik heb het programma geinstalleerd data kabel tussen com 1 en gsm maar zie nergens in het programma de functie. moet ik wat instellen in de gsm want hij is nieuw -hij die veel vraagt, weet veel-
elektrik Geplaatst: 13 juni 2003 Auteur Geplaatst: 13 juni 2003 Bedankt het is in orde ik heb een update uitgevoerd en daar was de functie wel bij -hij die veel vraagt, weet veel-
elektrik Geplaatst: 13 juni 2003 Auteur Geplaatst: 13 juni 2003 oke nu mijn eerste probleem opgelost is zou ik nog eens wat willen vragen. hoe kan ik bewegende achtergronden inporteren? ik heb er al reeds gedownload via kazaa en deze bestaat uit +/- 5 bmp bestanden. en hoe kan ik deze uit de gsm halen? alvast bedankt -hij die veel vraagt, weet veel-
Gast Geplaatst: 13 juni 2003 Geplaatst: 13 juni 2003 Je hebt ook de optie om een background of foto naar de telefoon te uploaden. En in de telefoon ga je dan naar Amusement in de menu en kies je voor downloads. Daarin zul je zien dat je foto bestangje daar is en deze kan je dan als background foto toevoegen in de telefoon.
elektrik Geplaatst: 14 juni 2003 Auteur Geplaatst: 14 juni 2003 maar dan bewegen ze niet? hoe krijg ik deze bewegend, want als ik de afbeeldingen zie dan zie je dat ze een beweging volgen (5plaatjes) -hij die veel vraagt, weet veel-
Gast Geplaatst: 15 juni 2003 Geplaatst: 15 juni 2003 Raar, want normaal moet zo'n plaatje ook in de telefoon bewegen, aangezien de standaard foto's in de V200 ook als achtergrond bewegen.
elektrik Geplaatst: 16 juni 2003 Auteur Geplaatst: 16 juni 2003 hier een vb. -hij die veel vraagt, weet veel-
Gast Geplaatst: 16 juni 2003 Geplaatst: 16 juni 2003 Ik zal hem naar mijn telefoon uploaden en zien wat in mijn V200 gebeurt en ik laat je weten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen