Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Ik heb een probleem mijn orginalle canal+ kaart doet het niet meer. Ik kan bem ook niet meer lezen. Nu heb ik een piccard 1.2 met daarop de v35 files voor irdeto. Ik moet elke maand nieuwe datums er in zetten. Maar nu heb ik het probleem dat de * weggaat bij mijn nokia 9500 ontvanger met dvb2000 met blokker. maar dat het beeld elke keer een korte tijd beeld hebt maar dan weer uitvalt en na een tijdje weer even aangaat. Dit is gekomen nadat ik voor het laatst de datum heb moeten veranderen. Weet iemand hoe dit komt?<P>Ik heb ook ergens gelezen als je de Hexmaster en de Hexserial invult dat de datum automatisch elke keeer weer wordt veranderd. Heeft iemand voor mij een file voor irdeto waarop de hexmaster en hexserial staat voor canal+ en PW en misschien orf . Ik heb alleen de astra 19.2 graden. O, ja ik heb een mastera programmer.<P>Alvast bedankt<BR>Mijn email adres is rijswijk@schoolemail.com
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Stuur mij eens een mailtje. Kunnen we mischien samen wat slimmer worden.<BR>dj.nico@planet.nl
Aanbevolen berichten