Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nog niet veel ervaring met IRDETO vandaar mijn vele vraagjes.<P>Ik heb KIT16 op een GoldenArow kaart (zo’n oude MM2 kaart) werkend gekregen. Dit heb ik getest op een HUMAX F1 en een SE4.70 CI. Ik blij.<P>De bedoeling is een oude Pace500 op mijn werk nieuw leven in te blazen. Dus ik heb de zelfde filetjes in een GW ge-progt. Maar de SE4.70 ziet dan geen kaart. Waarom??? <P>BTW, de MOSC van de Pace500 werkt ook niet in mijn SE4.70. Waarom???<P>Ik gebruik op de SE4.70 een super antieke GW uit de D2MAC tijd. Die werkt weer wel met KIT16 op de SE4.70. Zijn die oude GW’s anders dan de nieuwe??? De nieuwe werken wel prima op de ASTONcrypt.<P>Is het mogelijk om op een nieuwe GW (gekocht bij Geronimo) de KIT16 werkend te krijgen???<P>Oja...ik heb het ook geprobeerd met een witte GW die ik ergens in Eindhoven heb gekocht. Die doet het ook niet.

Geplaatst:

Omdat de kit16 speciaal gemaakt is voor de Pace500/600 series en dus niet zal werken op een ci module dan zul je de file moeten aanpassen daarom is deze hobby ook zo leuk laugh.gif" border="0 maar als je een beetje zoekt kom je ongetwijfeld een gewijzigde kit16 tegen die ook voor ci module en gw en funkaart zijn gemaakt wink.gif" border="0

Geplaatst:

Mijn verhaal is niet duidelijk genoeg geweest denk ik.<P><BR>Het probleem is dat de Kit16 software op SOMMIGE GW's wel draait en sommige niet. En dat begrijp ik niet.<P>Want wat is het verschil tussen een oude GW en de nieuwe???? Dit heeft niks met de KIT16 software te maken toch? <P>En de MOSC (1.2) werkt ook niet op een CI. Mij ook een raadsel. Want een andere MOSC (ook 1.2) draait prima op de SE4.70 CI.<P>En de KIT16 software werkt dus ook prima op een SE4.70 CI module. Aleen dus op een "oude" GW en MM2 kaart met 16f84 en lc24-16. Dus de opmerking dat dit niet kan klopt dus niet.<P>En de KIT16 voor andere ontvangers geeft het zelfde probleem.<BR> frown.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.