Gast Geplaatst: 13 juni 2003 Geplaatst: 13 juni 2003 Ben in het bezit van Xsat 410 recever met canal+ kaart kan daar Discovery op ontvangen via een schotel van 80 cm. en Invacom twin lnbf. In mijn pc heb ik een SkyStar 2 TV kaart en daar zou ik graag ook Discovery op willen ontvangen (eventueel in het Duits), hoe krijg ik dat voor elkaar? Mijn OS is Windows XP.
Bigfoot Geplaatst: 13 juni 2003 Geplaatst: 13 juni 2003 Als je het programma Progdvb gebruikt kun je zo'n beetje alle gekraakte coderingen bekijken! Zie hier , je hebt dus wel de laatste driver nodig.
Gast Geplaatst: 15 juni 2003 Geplaatst: 15 juni 2003 Bedankt voor uw reactie. Ik heb ProgDVB geinstalleerd en bezat al de goede driver,ik heb nu wel een channellijst waar Discovery een paar maal op voorkomt (premiere, canal+, en duits)maar ik krijg daar geen beeld. Overigens wel rechts onder de proggrammatitel wat op dat moment draait. Doe ik nog iets verkeerd?
rudolfdebeer Geplaatst: 15 juni 2003 Geplaatst: 15 juni 2003 Naast progdvb heb je nog nodig het volgende: MDYankse heet nu Yankse. In geval win9x gebruik je de yankse98.dll In geval win2x/XP gebruik je yankse.dll Voor de hispa is Snitch laatste versie zonder Borgcube erg goed erbij En dan nog wat sleutels gaan kopen ergens Happysat geeft nog andere plugins. Progdvb alleen geeft alleen FTA. Andere soft is pet. Zie het betreffende forum hier inzake internet met satkaart voor rest info. Greetz, Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
demesmaeker Geplaatst: 15 juni 2003 Geplaatst: 15 juni 2003 Ha Cor, Je hebt een privebericht ontvangen met iets meer uitleg. groeten Demesmaeker ;-) Dreambox 7000 , T90, diseqc 8x1, 80Gb/5.400 Maxtor 4R080J0 HDD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen