Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Koffie en koeken klaargezet en onderuitgezakt op de bank helemaal klaar voor de training van de Formule 1.Echter op het moment dat de uitzending begint valt de rode balk in beeld.Moest ik helemaal weer opstaan om de good old season weer aan te sluiten en de PC op te starten.Daar heb ik wel beeld.Als ik dan kijk welke key er gebruikt wordt,via de logoptie in Wallbanger, dan is dat dezelfde als op de GW met de 10se5ir files van Duck,nl Key Nul AAH.<BR>Wat doen onze oosterburen nu zodat mijn GW op zwart gaat?<P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

Geplaatst:

Heb hetzelde probleem !!!<BR>Heb hier ooit iets overgelezen geloof een paar weken terug,toen vond ik ook een bericht dat tijdens formule 1 iets gedaan zou worden weet niet meer precies wat.<BR>Maar staat op deze site, zal effe zoeken!!

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik heb hier NOG geen last van alles werkt gewoon.<BR>Zit nu naar de F1 te kijken.<BR>Gebruik een GW kaart.<P>Bye HobbyMan

Geplaatst:

Hier het zelfde probleem, geen beeld op PW sport alleen beeld op sport 2, sport 1 zou volgens EPG nu F1 zijn, echter zwart dit geld ook voor de F1 kanalen<p>[ 01-09-2001: Message edited by: borsjea ]

Geplaatst:

Hier flitsen ze ook nog voorbij................gebruik ds9 zelf geupdate (is al effe geleden)<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb mijn GW ook effe getest werkt ook nog.<BR>Dan zal het wel aan je setting lijst liggen wink.gif" border="0 <BR>greetzzz

Geplaatst:

Heb hier de 10se5ir van duck op goldcard,heb verder alle kanalen van pw,maar net geen F1....<BR>Hou ook vinger aan de pols,maar ga nu op c+ kijken...<BR>gr hf

Geplaatst:

Blijk wel beeld te hebben op F1 Multisignaal <BR>Ik heb zowel de settings van vieuwer en pet123 gebruikt beide het zelfde.<BR>gebruik ook 10se5ir

Geplaatst:

Geen probleem hier heb gewoon beeld op mijn Nokia 9500 met mijn GW-kaart.<BR>F1, PW, Canal+, ext.... smile.gif" border="0

Geplaatst:

Is mij opgevallen dat er geen beeld is tijdens trainingen.<BR>Er tussen en erna wel!!

Geplaatst:

Ja,nu wel weer beeld,maar morgenvroeg<BR>bij warm-up en middag,de race,zal ie wel<BR>weer zwart zijn....Heb trouwens nog niets<BR>aparts gevonden.<BR>gr hf

Geplaatst:

F1 Super en sport 1 zijn beide weer zwart.<BR>Vanmiddag was op F1 super de wedstrijd Nederland Ierland nog te zien, vraag me niet om de uitslag want ik heb niet verder gekeken hou niet van voetbal.<BR>Vermoed dat het iets met PPV te maken heeft en dat dit voor de 10se5ir files van Duck niet goed geregeld is

Geplaatst:

Hoezo aan zijn settings?????<BR>Met een season doet ie het wel zegt hij toch, dus het ligt niet aan zijn settings.<P>Groeten Satkeumes

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.