Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na het bericht van borsea,heb ik de <BR>strsh-irdeto files van 10-8 op een<BR>goldcard geladen en heb toen de gehele <BR>F1 op PW gezien...<BR>Dus toch dat van:niet goed geregeld op<BR>10se5ir???<P><BR>Gr hf wink.gif" border="0 Blijf lachen

Geplaatst:

Heb vanmiddag met de d-box files in hummie F1 bekeken...werkte prima!!! cool.gif" border="0

Geplaatst:

Met een eigengemaakt setje irseto6 geen problemen, heb wel een aantal CHIDs toegevoegd, misschien ligt het daaraan!<P>Gewoon F1 gekeken....<BR>Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Geplaatst:

Als ik met Irseto mijn Duckfile bekijk dan staat dezelfde chid op de kaart als degene die ik gebruik op de season.Mischien maar eens overstappen op de 10/8 van HF842.Waar vind ik deze file`s overgens?<P>Ed.<P> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

Geplaatst:

Wou de files mailen met private-mail...<BR>Weet het niet hoe dat hier gaat.<BR>Heb de files van Duck,maar kon hem nu niet meer vinden.Via je E-mail zou het kunnen.<BR>Hoor van je.<P>gr hf<P><BR> wink.gif" border="0 Zelfs nu blijf ik lachen

Geplaatst:

@Scal:<BR>Irseto6 kwam met editor, in de rechterhelft van het scherm heb je een aantal boxen op CHildIDs toe te voegen zowel voor Prov00 als 10<P>Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.