Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Ik heb een goldwafer voorzien van de nieuwste Strsh Files C*+*NL=OK maar PW=NOT OK.<BR>Mag ik er nu vanuit gaan dan mijn CAM=OK ?<BR>Ook met Beamer hetzelfde probleem, sterker nog, dan werken ze allebij niet.<BR>Nu heb ik gelezen dat ik mijn CAM moet resetten, evenals mijn boeketjes.<BR>Moet ik nu de CAM eruit trekken of moet ik softwarematig iets doen ?<BR>Ik wil alles laten werken op een <BR>Echostar DSB9800 Irdeto <BR>met softwareversie 1.3<P>Ik heb al geprobeerd om de file te editten met eepromedit, maar waarschijnlijk ben ik er nog niet bedreven genoeg in of zie ik iets over het hoofd.<P>Wie wil mij een stukje op weg helpen ?<P>bvd
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 je kunt met die echostar met de beste wil van de wereld nooit pw ontvangen.groet jeltsin
Ed Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Dat kon de Humax 5400 ook nooit.Tot hij in eene tot tien kon tellen.<P>Ed. <P> VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W) Yamaha TRX850 SuperTwinSport
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Jammer, ik dacht er goedkoop vanaf te komen.<BR>Ontvanger nl. gekregen.<BR>Ik had een stille hoop dat ik de cam nog kon patchen.<P>ff kijken wat ik nog in m'n spaarpot heb zitten voor een hummie ofzo!<P>In ieder geval bedankt voor jullie reaktie<P>de groeten.
Gast Geplaatst: 4 september 2001 Geplaatst: 4 september 2001 Doe dat maar rustig PH,dan gaat er een wereld<BR>voor je open....<P>gr hf <P><BR> Dan ga jij ook lachen
Aanbevolen berichten