Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben op zoek naar werkende files voor een originele humax5400 <BR>ingebouwde irdeto cam versie softCell: ver2.09h<BR>krijg altijd de melding invalid card<P>heb al verschillende geprobeerd maar werkt geen van allen. Misschien doe ik iets verkeerd? heb een goldprogrammer+ prog 140 op een piccard geprogrameerd zoals ik ook doe met seca en deze werkt ok.<P>hulp graag????

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp is deze interne cam niet gepatch.Nu als die niet gepatch is zal het ook niet werken met eender wat voor file.

Geplaatst:

Bedankt voor de info maar waarom werkt geen enkele file als de cam niet gepatcht is???<P>is toch een irdetocam

Geplaatst:

Zal wel werken met een orgineel kaartje ik heb het nooit gedaan,maar een gw of pic1/2 of een fun kaart(of andere)zal hij nooit werken.Als die niet gepath is!<BR>Gewoon effe patchen zou ik zeggen met een nulkabel een de juiste soft gebruiken dan is dit geen probleem.<BR>Effe de zoek funktie gebruiken als je jouw hum. 5400 wil patchen<BR>Greetzz

Geplaatst:

Bedankt voor deze uitleg .<BR>dan zal er niets anders op zitten dan mijn nieuwe 5400 te patchen.

Geplaatst:

Als je 'nieuw' type GW gebruikt dan werken de bekende IRDETO files (zoals Beamer KIT16 e.d.) niet.<P>Het e.a. heeft te maken met de structuur van deze nieuwe GW. Die overigens prima op SECA dozen (en CI's) werken.<P>Dit heeft dus niks met je ontvanger of programmer of files te maken.....

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.