Gast Geplaatst: 4 september 2001 Geplaatst: 4 september 2001 Voor mijn Nokia 9800 ben ik op zoek naar een CI-module met betacrypt. De oude Iredetomodules zijn slecht aan te komen. Nu heb ik een alphacrypt module gezien die ook betacrypt (Premiere) decodeerd. Heeft iemand ervaring met deze modules, en zijn deze voorzien van een landcode. Ik wou hem in duitsland kopen.<BR>BVD
Gast Geplaatst: 9 september 2001 Geplaatst: 9 september 2001 Heb hier een AlphaCrypt van Mascom GmbH. Doet keurig de Irdeto Canal Digitaal en de PremiereWorld. Ik praat hier wel over originele niet aangepaste kaarten.
prutsie Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 Heb zelf net ook zo'n Alphacrypt module gekregen, en in een Echostar ad3000ip werkt deze module fluitend. zowel met 0 (acs1.2 multichoice)als met een C (acs1.2)kaart.<BR>ook met een gw 1.2 c kaart no problem.<BR>Ben weer blij man.<BR>Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Heb die van mij ook draaien(pw en rest)maaaruhh is tie niet te patchen naar extra encryptie bv crypto ofzo???<P>greetz<BR>
prutsie Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Nee, is niet te doen.<BR>Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Geplaatst: 12 september 2001 Heb nog wel een klein probleem, hele hoop zenders van o.a. PW werke goed, alleen bij sommige blijft de Alphacrypt cam initialiseren?<P>Enig idee?
Aanbevolen berichten