Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een MM9500 met DVB2000 en een originele Irdeto CAM.<BR>Ik ben van plan om op korte termijn een programmer te kopen. Heb veel gelezen maar ik wordt onwijs van het aanbod op deze markt. Kan iemand mij een goede programmer adviseren (en welke kaarten ik daarvoor nodig heb)? smile.gif" border="0<p>[ 08-09-2001: Message edited by: Dennis674 ]

Geplaatst:

kijk eens naar een mastera programmer, kost wat maar kun je een tijdeje vooruit. Hier kun je alle gangbare kaarten mee proggen

Geplaatst:

ik heb al een beetje rondgekeken voor een MasterA. Ik vind hem nu echter nog en beetje te duur omdat ik nog te veel "een beginner " ben. Ik zoek voor nu een wat goedkopere oplossing waarmee ik wat ervaring mee kan opdoen. Graag wil ik ook weten welke soort kaart ik het beste kan gaan gebruiken.

Geplaatst:

Toen ik ben begonnen met het programmeren van kaarten toen heb ik de JDM programmer aangeschaft deze kost iets van 100 gulden<BR>Je kunt er alleen two stone kaarten en pickaarten mee proggen (dat zijn kaarten met een 16f84 en een 24c16 ic)<BR>Meer kon je er eigenlijk niet mee doen maar het is een leuk programertje voor een beginner!<P>Ik zou je deze aanbevelen!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.