Poetsdoekje Geplaatst: 14 juni 2003 Geplaatst: 14 juni 2003 Hallo, Ik heb al enkele DVD's naar de knoppen geholpem omdat ik graag een schijf vol met MP3's wil branden. Ik krijg foutmeldingen op mijn DVD player o.a. DATA CD dus geen audio CD (DVD) ook krijg ik de melding NO PLAY. Wie kan mij verder helpen? vriendelijke groet En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
f650gsrider Geplaatst: 15 juni 2003 Geplaatst: 15 juni 2003 Heb hetzelfde probleem , maar probleem zit in de DVD speler deze speelt wel MP3 CD's af maar geen MP3 DVD's. MP3 DVD is ook gewoon een data DVD (CD). Ik heb er 3 de Yamakawa speelt het wel af , maar de Revoy en de Lenco niet. Greetz.............René
cor11 Geplaatst: 15 juni 2003 Geplaatst: 15 juni 2003 ik heb het even geprobeerd met nero gewoon de wizard gebruiken voor data werkt perfect groetjes cor
Boldor Geplaatst: 19 juni 2003 Geplaatst: 19 juni 2003 Als de fabrikant van de DVD speler, zich houdt aan internationale regelgeving, is het niet mogelijk DVD's met MP3's af te spelen (alleen CD's). Het hoort eigenlijk dus niet te kunnen. Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar
Poetsdoekje Geplaatst: 20 juni 2003 Auteur Geplaatst: 20 juni 2003 Hoi, Dat is toch wel jammer want het zou fijn zijn dat er op een plekje altijd en wel continu mooie muziek te horen zou zijn poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 20 juni 2003 Geplaatst: 20 juni 2003 sommige spelers kunnen het wel en sommige niet, dat kom omdat data op een dvd voor een dvd speler niet echt een "normaal" formaat is. Nou is het zo dat de divido wel een dvd met mp3 kan afspelen mits de juiste firmware in de speler zit en ook de marantz dv-4300 kan een dvd met mp3's afspelen. Ook de kiss dp-450 en de dp-500 heeft deze mogelijkheid.
Poetsdoekje Geplaatst: 20 juli 2003 Auteur Geplaatst: 20 juli 2003 Hoi, Het gaat niet om afspelen, maar in eerste instantie om te branden, dat lukt niet. poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Jossie Geplaatst: 20 juli 2003 Geplaatst: 20 juli 2003 welke software gebruikje ..? en welke brander heb je...? AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen