Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie iemand of het mogelijk is om met een irdeto cam 4.7 zowel irdeto en seca te ontvangen?<P>Ik heb verschillende soorten software gebruikt maar deze werken niet op beide systemem.<P>Rikkie

Geplaatst:

ja dat kan wel zeker dan moet je er een freecam ver17 van maken dan kan hij irdeto seca en viaccess decoderen mits je goede files heb veel succes<P>groeten adje

Geplaatst:

@adje,<P>Ik heb vernomen dat met Irdeto SE 4.7<BR>+ freecam 2.017 het niet meer mogelijk is om <BR>via normale kaarten Nova en Stream <BR>te ontvangen.<P>Klopt dit, en zijn er wellicht nog <BR>andere beperkingen ?<P>Groeten,<BR>Sattaz

Geplaatst:

Toch heb ik verschillende software gezien voor funkaarten dat je met Irdetocam 4.7 zowel irdeto en seka kan ontvangen.<BR>Klopt dit, weet iemand dat?<P>Hoe groot is het risico voor de irdeto cam om deze naar versie 17 om te laten zetten?<BR>Door wie kan ik deze update laten doen?

Geplaatst:

hey sattaz <BR>of het met een orginele kaart werkt weet ik niet want die heb ik niet maar met een pickaart werkt het perfect want je kan in het menu de emulatie aan en uit zetten<P>groeten adje

Geplaatst:

@adje,<P>Bedankt voor jouw antwoord !<BR>Weet je misschien ook of het mogelijk is<BR>met alleen Irdeto 4.7 SE zonder freecam<BR>te kunnen werken met DS9 en<BR>Funcard 3 in 1 ?<P>Alvast bedankt !<P>Groeten,<P>Sattaz

Geplaatst:

hey sattaz <BR>ik werk zelf niet met die files maar volgens mij werkt dat niet mischien alleen de irdeto/betacrypt maar dat zou je moeten testen <P>groeten adje

Geplaatst:

Ik heb inmiddels op het net rond gekeken en een file gevonden redelijk werkt.Deze file is voor een fun2 kaart.<BR>Alleen werkt deze niet op mijn echostar wel weer op mijn dvb kaart.Het is dus mogelijk om met een irdeto 4.7 zowel irdeto of seca te krijgen, alleen nu nog het perfecte software ervoor.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.