Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie weet of heeft een werkende pw crd file voor mij ik heb van alles geprobeerd niets lukt ik heb een mc 1.2 kaart of help mij aan sites waar crd files voor 1.2 mc kaarten staan

Geplaatst:

kijk maar eens bij de eend daar vindt je wat je zoekt.<BR> gr django

Geplaatst:

ik heb bij duck gekeken en er stond bij de files inderdaad een crd maar,ik heb hem gedownload en wilde hem unzippen met pkunzip <BR>en toen stond er can't create file dus heb ik<BR>nog niks ook niet na een paar keer opnieuw proberen kan iemand helpen confused.gif" border="0

Geplaatst:

Haal de zip weg van de file**.zip<BR>en voila<BR>niks unzippen !!!<BR>gewoon crd erachter !<BR>succes,<BR>Satlux

• 2 weken later...
Geplaatst:

waarom nog achter crd-files zoeken??<P>zoek eens achter crd-ghost en andere crd-files makers. of gebruik crdwizzard2000.<BR>hier bij config autoherkenning afzetten.<BR>na opnieuw opstarten op reset klikken dan een voor een alle velden klikken incl hmk en pmk. dan bij erweiterdeprogrammierung op pmk klikken en de juist provid & pmk ingeven. Dan ook niet vergeten te kijken of alle CHID ingevult zijn.<BR>Kan men niet lang genoeg wachten voor de AUto-update dan kan men bij "shorty" ook nog eens de key's op de gewenste provider direct schrijven. Na alle werk gedaan te hebben +/- 10 minuten werk (20 min voor een langzame typer) is de kaart klaar.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.