Ga naar inhoud

devoy.da.ru verdwenen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tijdens het surfen kreeg ik op de site van devoy.da.ru alleen nog maar wat banners van bizzland te zien. Zal dit de zoveelste site over "sateliet" zijn die verdwenen is.

Geplaatst:

19.35 geen problemen met devoy. Zelfs zonder wachtwoord.Deze was korte tijd wel nodig. Alleen onbekend hoe een wachtwoord te verkrijgen is.

Geplaatst:

ik heb nogmaals geprobeerd, maar ik krijg nog steeds niet de site van devoy en de mededeling dat de site "removed is"<P>ik snap het niet meer helemaal

Geplaatst:

Nou dan snap ik het nog minder, want hij is er toch echt!!!<P>Misschien moet je je 'Cookies', 'History' en 'Temporary Internet Files' mappen eens leeggooien. Het kan best zijn dat er daar steeds iets mee mis gaat. rolleyes.gif" border="0 <P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Bij mij werkt ie ook niet...<P>Degene die hem wel krijgt heeft hem zeker nog in de cache staan ....<P>Doet ie het ook nog na vernieuwen ??

Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB

Geplaatst:

This site is not available.<BR>It is possible that the site is being updated or has been moved.<BR>Please hit the "Back" button on your browser to continue.<BR>Questions: Please e-mail support@bizland-inc.com. <P><BR>Zowel <A HREF="http://www.devoy.da.ru" TARGET=_blank>www.devoy.da.ru</A> als devoy.da.ru. <BR>Dus toch de cache?

Geplaatst:

Soms ligt deze site eruit, maar probeer de site dan te benaderen via een van de mirorsites die op hun page staan. Er is er altijd wel een on-line

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.