Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo<BR>Ik wil mijn irdeto free cam upgraden naar 2.17 ik heb de software maar kan iemand mij in het Nederlands vertellen hoe het moeten gebeuren.<BR>Ik heb een laptop met win95 er op. frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

@satwatch1,<P>Het uitvoeren van de upgrade geschiedt<BR>geheel op eigen risico !<BR>De vertaler kan niet aansprakelijk<BR>gesteld worden voor enige nadelige<BR>gevolgen voortvloeiende uit het<BR>gebruik van de vertaling.<BR>M.a.w. : geen garantie op de<BR>volledige juistheid van de vertaling frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0 <P>Hier komt de vertaling smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0 <P>1) Kopieer alle bestanden behalve Irdeto98.inf naar uw %windows% map<BR>2) Na herstarten laptop (met Irdeto module erin)dient u Irdeto95.inf te gebruiken om de module te installeren<BR>3) In het ird106.ini bestand dient u de naam <BR> van de firmware te vermelden: Binary=F2-b017.bin<BR>4) Start ird106.exe en voer de upgrade uit<BR>5) veel plezier...<P>Succes,<P>Sattaz

Geplaatst:

[iNFO]<BR>PCnumber=1<BR>ProdSite=1<BR>Counter=0<BR>Month=7<P>[sECTION]<BR>Checksum=0x28<BR>ChecksumBin=218<BR>Binary=F2-B017.bin<BR>sec6

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.