Ga naar inhoud


For Sale Uit Hoorn Pink+ File Full AU


Gast

Aanbevolen berichten

@ hey boets<P>Mij helpen ? <P>Dit komt mij bekend voor...<BR>Nederlanders zijn " MASTERS " in door en door lullen ...gelijk krijgen enz...<BR>Ik heb geen worden voor.<BR>Wat mij betreft CLOSED TOPIC<P>SUCKSEX voor allee

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Crime<P>Ja ja, naar nederland komen en alles hier afzeiken " Nederlanders zijn " MASTERS " in door en door lullen ...gelijk krijgen enz... " maar in je eigen land zal het ook niet best zijn anders zat je hier niet. Zo en nu stop ik hiermee en ga even Pink een uurtje bekijken. ( ook Auto Update )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de toon en woordkeuze waarop vriend crime reageert zal hij gauw tot de banned-users behoren. <BR>Een beetje beschaafder is wel passend.<BR>Alvast bedankt.<P>P.s.:wanneer komt er een smiley met alleen een dikke middelvinger??<p>[ 05-10-2001: Message edited by: Diavolo ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Crime, niemand biedt je wat aan?????, nou heb hier nog wel een leuk schaap voor je, paar flinke hoge schoenen erbij, kan je zijn achterpoten inzetten, en dan kan je doen waar je goed in bent, hebben wij hier tenminste geen last meer van je.<P>Boets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga zo door mongolen<P>Dit word favoriten moppen tapers url.Puur bewijz , meloen koppen, hersenen zijn al lang uitverrot.<BR>Ik kan niet zeggen dat ik perfect nederlands kan schrijven , maar dat kan 80% van nederlandse bevolking ook niet, helaas.<BR>Ik werd beledigt in het begin van de topic,...manier zegt dit is nederlands talig forum ...wat maakt dat nou uit ?<BR>Een Nederlander is zekker niet geinteresseerd in Pink Plus TV !!! Maar een yugos wel !<BR>Als ik nou Pink Plus Full AU file naar iedereen public zou maken , in no time zal het kaart uitgeschakeld worden uit Pink Plus Scramble System.En dan heeft niemand niks meer.( kaart bevat serial hex en HMK ) <BR>Pink Plus is zeer activ met wisselen van codes !<BR>Ieder dag word PMK gewisseld !<BR>Ieder uur word PK gewisseld !<BR>Nu heb je een echte File nodig die Full AU is !!!<BR>Voor yugos is dat handig om dat je het kaart nooit meer moet updaten !<BR>Het beeld gaat niet op zwart ieder uur , een reset van de kaart is niet meer nodig.<BR>Een yugos zal het filtje nooit op internet public vrij laten,om dat hij/zij graag wil blijven kijken, een abonnement kost 470 DM per jaar , dat is toch pittig veel geld.<P>Ik kan wel begrijpen dat men will alles weten,maar met elkaar beledigen komen we niet verder...<P>Zelfs schaapen worden bij betrokken,hoog schoenen enz....????<BR>Als ik iemand beledigt heb op dese bord , mijn excuses daar voor.<BR>Ik ben zeker niet " het klootzak ",<BR>maar wat ik echt schijt ziek van word is het manier hoe mensen reageren !?<BR>Verder wil ik niet ingaan.<P>Groetjes / Crime<P>[ 05-10-2001: Message edited by: Crime ]<P>[ 05-10-2001: Message edited by: Crime ]<p>[ 05-10-2001: Message edited by: Crime ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Crime<BR>Dat was helemaal geen belediging maar gewoon<BR>een opmerking en er zijn zeker wel nederlanders<BR>in geintreseert omdat die vrienden hebben uit<BR>bosnie die daar naar opzoek zijn maar geen internet hebben en voor hun kijk ik vandaar<BR>dus wie beledigd wie ???? jij begint me meteen<BR>uit te schelden dat ik geen hersenen heb en<BR>dan bedreig je me nog een keer dat ik het<BR>vooral niet nog een keer moet doen en dan verontwaardigd<BR>doen als iedereen opmerkingen maakt dus ik zou<BR>zeggen lees het geheel nog eens rustig door<BR>en denk er eens over na wie wat begon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit mij aan bij Johan. Het is nergens voor nodig op elkaar te gaan schelden, en scheldpartijen kunnen zeker off topic verklaard worden en aanleiding geven tot sluiten en verwijderen van het topic. Het lijkt me overigens toch dat dit topic gesloten kan worden, of wil iemand het nog open houden?<P>@crime: We zouden het inderdaad op prijs stellen als aan deze kant van het board zoveel mogelijk de nederlandse taal gebruikt wordt. Dan kan iedereen uw berichten lezen. Spelfouten nemen we wel voor lief. Tenslotte schrijven slechts weinig inwoners van dit land foutloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...