Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 Hallo,<P>Ik heb geen ervaring met het kopieren van kaartjes. Een collega van mij heeft me gevraagd of het mogelijk is zijn smartcard van het Thaise UBC pakket (in irdeto gecodeerd) kan kopieren.<BR>Ik beschik over goldprogrammer.<P>Met welke software kan ik deze kaart kopieren.<BR>Moet ik een andere progammer hebben?<P>Clarcky
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 friend , het is zo iets<P>welk irdeto kaart "version" is het ???<BR>dan pas kan ik meer over vertelen.<P>groetjes<P>PS: waar zijn de andere knappen koppen ?<BR>( allen maar een duwtje voor de rest )
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Bedankt voor de antwoorden.<BR>Het gaat hier weldegelijk om een orginele smartcard, geleverd met een gehuurde ontvanger.<BR>1.Wat ik zou willen doen is een kopie nemen van die smartcard en met een nokia9800 en irdeto CI module en de kopiekaart werken zodat ik het abonnement kan opzeggen.<P>2. Hoe kan ik de versie van die originele kaart achterhalen?<P>Clarcky<BR>
Dr. Humax Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Je zou kunnen proberen met die Phoenixprogrammer en DF1 Cardmaster 2000 hem proberen uit te lezen en dan staat het versienr. bovenin er ook bij. (b.v. acs 1.2,of 1.4,of 1.6) <BR>Je beseft toch wel dat als je je abbonnement opzegt dat de auto Update niet meer werkt en dus de keys ook een bepaalde tijd meegaan en daarna je kaart niet meer werkt.