Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Za sve one koji mi salju postu trazeci pink+ file...<P>Ljudi posaljite mi vase e-mail adrese !!!<P>( adrese kao sto su : hotmail , yahoo i ostala govna NE ODGOVARAM )<P>Posle provere slacu fajlove.<P>Pozdrav
Chismaneric Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Ik heb je al eerder gevraagd of je je aan deze kant van het board aan de nederlandse taal wilt houden. Dit is nl een discussieforum en discussieren heeft weinig zin als je een groot gedeelte van de deelnemers uitsluit door een andere taal te gebruiken. Ik begrijp goed dat pink+ misschien voor een zeer beperkte doelgroep bestemd is, maar zou het toch op prijs stellen als je je berichten zo opstelt dat wij het in ieder geval kunnen lezen. <P>Ik heb er geen bezwaar tegen als je je berichten eventueel tweetalig opstelt.
Ron Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Ik krijg zeer sterk de indruk dat CRIME weer pink kaarten en/of files commercieel aan het aanbieden is.<BR>Als dat zo blijkt te zijn: <B>Exit</B> <BR>Een gewaarschuwd man telt voor twee.<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Erzijn toch wel van die vertaal proggies op het net te vinden?<P>Een tweetalige ad zou wel grappig zijn:<BR>1)Servisch: ik verkoop kaarten voor Pink plus, email me maar<P>2)NL: wie kijkt er wel es naar Pink plus, leuke zender he?
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 yep<BR>@ bigfoot: je vertaal proggie is niet goed.<BR>Die verkoopt geen files, er staat nergens op, zelfs tussen de rijen zie ik het niet. Niet ieder wil t*q*** en k***k................ <BR>@ crime: wat is je e-mail <BR> <P>gRoEtU<p>[ 08-10-2001: Message edited by: yurin ]
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 <A HREF="http://taal.pagina.nl/" TARGET=_blank>http://taal.pagina.nl/</A><BR>
nesajelka Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Hallo allemaal ik kan me voorstelen dat je gefrustreerd bent dat CRIME in servisch schrijft maar ik wil een klein uitleg geven ,namelijk Pink+ iz echt intensief PMK aan veranderen om de drie a vier dagen PK om de uur.Ik hoef niet uit te leggen wat dat voor gevolgen heeft Pink,pink(zwart dus)<BR>In de laatst uit de hand gelopen discussie op deze bord over pink+ heeft Crime ook in yugoslavische taal geschreven ik heb daar op gereageerd via PM en gevraagd naar die wonder files,waar op hij antwoorde"(staat nu ook al op):A.U.B. send me een echte E-mail niet die Hot en Yahoo en de rest van de strond want daar reageer ik echt niet op".Ik heb de files ontvangen, geprogt en ze draaien echt foutloos.En mensen er is echt geen COMERCIE bij en dat hij een echte E-mail verlangt is zijn recht dat doet deze bord ook .<BR>Dus Crime bedankt voor die files,ik hoop dat ik heren moderatoren alle twijfel uit de wereld geholpen heb over verhandelen van files.Crime probeert alleen de "Yugos" te helpen.
Unetwork Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 DUS MAAR EFFE VERTALEN DUS:<BR>Za sve one koji mi salju postu trazeci pink+ file...<BR>Aan een ieder die files vraagt voor Pink+<P>Ljudi posaljite mi vase e-mail adrese !!!<BR>Mensen vermeld dan wel jullie email adressen!<P>( adrese kao sto su : hotmail , yahoo i ostala govna NE ODGOVARAM )<BR>( Adressen die eindigen op hotmail, yahoo en andere freebies krijgen geen antwoord<P>Posle provere slacu fajlove.<BR>Na controle stuur ik jullie de files.<P>Pozdrav Groeten!<BR> Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
nesajelka Geplaatst: 11 oktober 2001 Geplaatst: 11 oktober 2001 Top vertaling Unetwork het lijkt erop dat je taal goed beheerst
Aanbevolen berichten