dighunter Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 Euhhhhh, dan heb jij toch veel geluk. Deze zitten normaal gezien in seca en zijn dus niet te ontvangen op een pace 500. Zou kunnen dat die tussendoor FTA te ontvangen zijn. Voor mij de enige verkaring. ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
pipodekloon Geplaatst: 10 oktober 2001 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2001 nog sterker er zit ook nog de orginele<BR>irdeto cam in rarararararara hoe ken da
dighunter Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 Als ik tijd heb zal ik vanavond mijn paceje nog eens uit de kast halen en aansluiten. Whee jouw gebeente als ik geen beeld heb Volgens mij zoals ik reeds zei gewoon FTA op het moment dat jij gekeken hebt. ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
pipodekloon Geplaatst: 10 oktober 2001 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2001 hallo ik heb een pace500 met g6 sofware en een goldwafer met kit16 erop.<BR>tot mijn grote verbasing kon ik nu disc, animalpl en natgeo ontvangen.<BR>helaas komt er soms wel de foutmelding E34<BR>op het scherm en die gaat niet weg weet iemand hier meer over.of is er iemand met hetzelfde probleem.
pipodekloon Geplaatst: 11 oktober 2001 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2001 helaas gisteravond geen beeld meer.<BR>hoe is dit mogelijk dat ik op die oude pace bak dan toch een seca kanaal kan onvangen.<BR>deze bak kan het seca signal toch niet verwerken.
Dr. Humax Geplaatst: 11 oktober 2001 Geplaatst: 11 oktober 2001 Digihunter zei het al, als ze Free To Air uitzenden kan je alles ontvangen. Ook met jouw pace500. Sapperdeflap
Aanbevolen berichten