Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 Ik heb een pace 500 met een orginele irdeto kaart van multichoice.<BR>Nu valt de ontvanger elke dag wel een keer uit dan zit hij vast en het beeld bevriest.<BR>Je krijgt hem dan alleen weer aan de praat als ik de stekker eruit haal en weer inplug !!!<BR>Wat kan het zijn, is de software achterhaald kan ik hem zo via de schotel updaten, zo ja welk kanaal kan ik de update vinden ?
Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 Pace is inmiddels hopeloos achterhaald (technisch). Canal Digitaal zendt regelmatig S/Y frames wat die doos absoluut niet kan velen. Gewoon in de hoop dat je hem rap weggooid/verkoopt en een secabakje gaat halen. Update over de satelliet. Alleen als je hem uitricht op de Tele-X (die is net zo oud) Grapje...
Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 Oke dan, moet ik maar effe een Humax5400 kopen, dan zal ik er wel op vooruit gaat toch ??<BR>
Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 ik heb zelf ook een pace, maar werk met een goldcard. met bevriezen heb ik ook weleens last (Niet elke dag). kan ook leggen dat je pace te warm wordt. groetjes simonj
Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 Humax is zeker een stap vooruit (maar over 3 jaar praten we over de Humax 5400 als nu over de Pace 501). Ik vind de beeldkwaliteit van de Humax erg povertjes. Dan geeft de Nokia 9800s en 9500s en zelfs de goedkope ***** uit A**** een mooier beeld..<P>En ik gebruik alleen SCART en RGB op Sony BBTV maar dat is hier wat OT.
Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 ik heb ook een pace 500 deze werkt tot op heden nog altijd perfekt met goldcard.<BR>doei<BR>LL<BR>
Aanbevolen berichten