Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Help,<P>Ik kan geen ZeeTv meer ontvangen.. heeft iemand hier een oplossing voor... normaal kon ik alles vinden bij "oome Phill" maar deze heeft alleen maar nog de forum..<P>Stuur mij a.u.b. een PM of naar donkyking@hotmail.com waar ik het een en ander kan vinden voor een GW-kaartje..<P>Alvast bedankt,<P>The Don

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik dacht dat ZeeTv op de astra 2A alleen op irdeto II zat maar op de Hotbird dacht ik dat deze gewoon op de gewone irdeto ook te ontvangen.. maar als jij zegt dat deze ook over geschakeld is op Irdeto II dan zal het waarschijnlijk ook best weel eens zo kunnen zijn. Kan je dan ook niet met de Humax interne Irdeto deze kanalen ontvangen?<P>Groet,<P>The Don

Geplaatst:

is er een ci modulen voor irdeto 2 dan zo ja wil iemand dat mij dan vertelen

Geplaatst:

bv de Irdeto Euro CI <BR>die kan irdeto mk1 en mk2 pakken<BR>kost tussen de 3en4 honderd gulden<P>mvg

Geplaatst:

maar de allcam patch kan het nog niet aan dan of zijn ze daar al mee bezig of jullie weten

Geplaatst:

Er gaan al "verhalen" de ronde in dat er een patch is die wel nog niet perfect werkt maar wel enige positieve vorderingen worden gemaakt op het gebied van Ird***2 dus nog maar even afwachten dus...

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Zee TV is wel nog te ontvangen in Betacrypt via het Mediavision pakket op Astra 1d (24,5 gr.oost). De meeste V35 files geven beeld, alleen Chid aanpassen...<BR>Greetz, Marciemarc

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb net een mailtje ontvangen van Rob.. en ik las ook dat er een Irdeto II patch is uitgekomen.. dus nog even wachten tot alle bugs eruit zijn en dan maar weer patchen en kijken.. voorlopig is Zee te bekijken op :<P>At 24.2 east<BR>11.914 H 27.500 3/4<P>At 23.5 east<BR>11.681 H 27.500 34<P>Groet,<P>The Don

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.