Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een spaanse vrouw en met veel plezier kijken wij TVE, ETB etc.. maar sinds kort lijkt het er op dat de kanalen Clasico en Nostalgia niet meer Irdeto gecodeerd zijn. Ik vindt ze nog wel op de transponder, maar krijg een zwart scherm. Deze problemen heb ik niet met TVE-internacional en Canal 24-horas. Is er iemand die weet wat er aan de hand kan zijn??<P>Rene

Geplaatst:

Tsja, ik zie ze ook niet meer en dat had ik ook min of meer wel verwacht, toen die kanalen opeens verschenen. Vaak zijn ze na één of twee maanden weer weg. Voor niets gaat de zon op hè? Wat nog wel gratis is, is TVE, Canal 24 horas en nog wat gerommel in de marge (fiesta is tegenwoordig ook een toeristische repeteervideo geworden). Euronews heeft spaanstalig geluid. En wil je echt wat meer dan moet je een kaartje hebben, hetgeen niet mag in Nederland. En daar hebben we in Nederland het gedoogbeleid voor en doen we dus stiekum net of het wel mag....<P>PS Draai de schotel ook eens naar Hispasat, en daar zitten FTA gratis(zo lang het duurt) de kanalen TVE 1 (aangeduid als Ocasional 1) en TVE 2 (aangeduid als Ocasional 2), en al wat langer Antena 3 en Tele Cinco. En ook op die satelliet wat gratis gerommel waar ze niets aan hebt.<p>[ 16-10-2001: Message edited by: harry37 ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.