Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 een collega van mij wil graag iets meer dan ned 1 2 3 ontvangen met een pace dvr-500 wie kan mij wat op weg helpen om hem hier mee van dienst te zijn? is het irdeto of seca? etz.
Gast Geplaatst: 13 oktober 2001 Geplaatst: 13 oktober 2001 Naar mijn weten is de Pace 500 een irdeto ontvanger (trek de CAM aan de achterzijde er maar eens uit dan staat er als het goed is irdeto op). Als het goed is staan bij Duck speciale pace-files voor een GW en ook voor de Funcard (schijnt te werken). Lees de topics in de groep "overige" maar eens goed door dan kom je de pace500 vaak genoeg tegen. Meen me te herrineren dat je ook extra boeketten kunt toevoegen. Stel je echter niet te veel voor van deze ontvanger, maar dat ontdek je al gauw als je de topics leest!<P>Suc6,<BR>Lucky Star
Gast Geplaatst: 14 oktober 2001 Geplaatst: 14 oktober 2001 Bij Duck kun je inderdaad pace-files downloaden. Je moet je alleen niet te veel voorstellen van deze ontvanger, naast het standaard pakket kan hij nog canal+1 en 2, en een paar Duitse zenders ontvangen. That's all.
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 ik ben erg nieuw hier. Jullie spreken over duck, maar ik zou niet weten hoe en wat dt nou mag inhouden. Care to explain?
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 check het web op duckfiles en de wijze eend komt tot u
Aanbevolen berichten