Ga naar inhoud


Samsung DSR 9500 VIA CI


Gast

Aanbevolen berichten

Oke mensen, na enige weken van alles uitgeprobeert te hebben zou ik wel eens willen weten hoe iedereen zijn samsung heeft draaien, om op die manier te kijken wat nou de beste configuratie is. Ik vermeld hieronder mij conf. maar ff.

 

Samsung DSR 9500VIA CI (Loader 501, firmware 129)

Magic Module (Penta 1.09)

Fun 5 kaart met 5-1 files

CityCom schotel van 85 cm, gedeelt met 2 andere receivers via monoblok.

 

Verder heb ik ook af en toe goldcard erin, om wat dingen uit te proberen, maar hierbij gaat beeld vaak op zwart.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij draaid ie niet goed ned 1,2,3 en de nederlandse C+ wordt door de sammie van mij in zijn geheel niet gezien de aandere zenders doen prima.

Heb wel alles geprobeert maar heb het op geven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de zenders die jij nu noemt zitten allemaal op dezelfde transponder...

probeer je lnb iets te draaien en kijk of ie het dan beter doet of anders de bekabeling en connectoren even na lopen..

draai hier met software 129 aston103 en axas 102 met penta109 en geen problemen met de ontvangst...

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste sint, de sammie is een van de betere ontvangers, dus je of iets niet goed of je installatie staat niet goed.

Ik zou maar eens goed gaan lezen in dit forum, zit je bij mij in de buurt dan kan ik je wel helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij werkt bij mij ook goed, alleen zou ik wel eens willen weten hoe iedereen hier het heeft werken.

 

Ik heb een opzetje gegeven door mijn configuratie neer te zetten, maar misschien dat iemand zegt, dit moet je er echt bij hebben, of zo zou ik het juist niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden schotel 2 mm uit horizontale positie , hoe het kan weet ik niet maar dit had ik er nooit achter gezocht omdat hij het verder ook heel goed deed qua beeld het was een betaande set waar niemand heeft aangezeten.

Ben weer hellemaal bij met mijn sumsung 9500via ci met m-m

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...