Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welke providers op Astra werken momenteel al met de Irdeto 2 ? (namen van de zenders).<P>Kunnen deze in de toekomst bekeken worden met een zgn 3 in 1 funcard ??

Geplaatst:

Hi,<BR>dat zijn dus:<BR>1) Het NOVA pakket<BR>2) Spice Platinum (natuurfilms)<BR>3) X-television (nog meer natuur)<P>Originele en gecloonde NOVA kaarten schijnen te werken in de allcam van de Humax5400.<P>Het schijnt ook al gehackt te zijn maar het is nog niet public.<P>Greetz<P>JONAS

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

Hallo Jonas<P>Waar heb je die info vandaan?<BR>want dit is hotnews<P>Groetjes Sjefke..

Geplaatst:

Als je even leest vroeg hij om de Astra en die bieden nog niks in Irdeto II...

Geplaatst:

@Stefke,<P>ik heb dit nieuws op diverse boards gelezen.<BR>Ik wil echter geen URL's bekend maken, tip: kijk een bij de sat-sleutel in Italie.<P>Er staat een heel stuk geschreven, o.a. geciteerd:<P>"Die Software existiert ! <BR>Es ist unbestritten, dass 2.1 Smartcards bereits geöffnet wurden. <BR>Als bestehende Software kann ich aufführen: <BR>FMXX: FatMate hat in der letzten Version ein Menu fèr 2.1 eingefügt <BR>Beccala str.. wurde herausgegeben in der Version 2.1 und kann PMK und HMK finden. <P>Deshalb frage ich mich, warum diese Theorie nicht offengelegt werden soll ? "<P><BR>Men weet natuurlijk niet 100% zeker of dit allemaal naar een oplossing toewerkt, maar het zal toch wel spoedig zover zijn, dat we op een funkaart irdeto-2 kunnen proggen.<BR>Het schijn niet op een goldkaart te werken, omdat de algorithmes te groot of te ingewikkeld zijn.<P>Het is dus effe nog afwachten....<P>groetjes<P>Jonas

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:
Originally posted by jonas:<BR>[QB]@Stefke,<P>ik heb dit nieuws op diverse boards gelezen.<BR>Ik wil echter geen URL's bekend maken, tip: kijk een bij de sat-sleutel in Italie.<P>Er staat een heel stuk geschreven, o.a. geciteerd:<P>"Die Software existiert ! <BR>Es ist unbestritten, dass 2.1 Smartcards bereits geöffnet wurden. <BR>Als bestehende Software kann ich aufführen: <BR>FMXX: FatMate hat in der letzten Version ein Menu fèr 2.1 eingefügt <BR>Beccala str.. wurde herausgegeben in der Version 2.1 und kann PMK und HMK finden. <P>Deshalb frage ich mich, warum diese Theorie nicht offengelegt werden soll ? "<P><BR>Men weet natuurlijk niet 100% zeker of dit allemaal naar een oplossing toewerkt, maar het zal toch wel spoedig zover zijn, dat we op een funkaart irdeto-2 kunnen proggen.<BR>Het schijn niet op een goldkaart te werken, omdat de algorithmes te groot of te ingewikkeld zijn.<P>Te groot zal het niet zijn ik denk zelf aan 2x 8byte sleutels. sleutel A en Sleutel B<BR>gaat zo heen en weer.
Geplaatst:

Nogmaals even het volgende ik heb de irdetoII coderingen hier wel maar zitten achter een password iemand die er tijd voor heeft om het uit te dokteren mag ze van mij hebben,om te testen mits ze de password eraf krijgen,want die tijd heb ik niet om me daar mee bezig te houden.Heb het druk genoeg met andere dingen wat onze hobby betreft.Voor verdere info even een pm met je E-mail.<BR>grtz hendrik b laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Kom nou gauw niet de tijd hebben, dit is toch de echte hobby!<BR>Ben bezig momenteel o een prog te lezen en heb toch al aardig wat open!<BR>Mocht jij 19sc001 wat meer weten dan graag een PM naar mij toe en dan ga ik verder!<BR>Heb al wat software die een orgineel IrII kan lezen dus?....

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.